Een goede voorbereiding is het halve werk! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Suzanne Jacobs - WaarBenJij.nu Een goede voorbereiding is het halve werk! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Suzanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Een goede voorbereiding is het halve werk!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

04 Januari 2010 | Nederland, Utrecht

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Wat leuk dat je dit leest! India begint nu steeds dichterbij te komen en nu pas begint het tot me door te dringen. Nog maar 8 dagen werken, nog maar 22 dagen voor ik vertrek... Allemaal getalletjes die steeds lager worden. En dat wordt een beetje eng!

Ik ben nog helemaal niet bezig met de voorbereidingen. Ik ben nog volop aan het werk, aan het flierefluiten, aan het genieten, bier aan het drinken, praktische zaken regelen (vaccinaties zijn toch wel handig!) maar alles behalve mentaal voorbereiden op India. Dat wordt wat! Gelukkig heb ik nog genoeg tijd om de Lonely Planet open te slaan en me in het Indiase leven te verdiepen.
En hoe zal me dat af gaan?

Af en toe zal ik hier een berichtje plaatsen over mijn doen en laten in India. Leuk als je af en toe hier iets van je laat horen!

Voor nu: namaste!

  • 11 Januari 2010 - 08:56

    Laurens:

    Ha din,

    Ben ik de eerste? Veel plezier in India. Cu @ Goa.

    Kus

  • 11 Januari 2010 - 09:01

    Mo:

    Ha Suus,

    Ik zal je volgen hier hoor! Geniet nog van de sneeuw hier en van je feestje met Lau zaterdag!! Ik ben er helaas niet bij, want ben skiën, maar drink er een van mij!

    xx

  • 11 Januari 2010 - 10:11

    Juud:

    Leukleukleuk! Ik ga je volgen en missen...Hihi!
    Ik ben er zaterdag bij!
    Liefs

  • 11 Januari 2010 - 10:14

    Spat:

    Zuuz! Veel plezier daaro! 3 maanden vliegen voorbij, dus lekker genieten van alles. Tot zaterdag, X

  • 11 Januari 2010 - 10:18

    Marcella:

    Ha lieve suus,
    Leuk hoor! en het zal wederom weer een onvergetelijke reis worden. Enn... je verhalen zal ik lezen, want daar ben ik veel te nieuwsgierig naar!

    Geniet!!

    kus!

  • 11 Januari 2010 - 10:21

    Anderske:

    Hai hai! Ik ga je volgen! Moet toch wel weten waar mijn schoonzusje uithangt!

  • 11 Januari 2010 - 11:06

    Kemp:

    Hej Jaco!!!
    Tuurlijk ga ik van achter de computer in borring NL bijhouden wat voor lijpe shit jij daar allemaal meemaakt!!!
    Ik kan niet wachten totdat je eerste sterke verhaal verschijnt!!!
    Liefs
    P.s. Mentaal voorbereiden, fuck it, als je er bent is het toch altijd anders dan verwacht

  • 11 Januari 2010 - 11:38

    Hamster Adriaan:

    misschien aan die voorbereiding ook nog even een zonnenbankje toevoegen? damn wat ben jij wit op die profielfoto :P

    nou veel plezier daar..dag lieve blanke!

  • 11 Januari 2010 - 12:56

    'tante ' Agatha:

    Tuurlijk gaan we jou weer volgen tijdens je avonturen in India

    Misschien plaatsen we wel weer van die leuke grapjes zoals we ook deden tijdens jouw reis naar Australië
    Dat vond je toch zo leuk????

    Geniet ervan!
    groetjes

  • 11 Januari 2010 - 13:47

    Dennis:

    heej Zusje,

    Leuk dat je weer een website bijhoudt :) Succes met het voorbereiden van alles eneeeh... Ik zie je zaterdag nog wel :)

    Groet, Dennis

  • 12 Januari 2010 - 15:18

    Joyce:

    Ha tante Suus!

    Wel op tijd terug zijn voor je neefje of nichtje he???? ;)

    xx

  • 12 Januari 2010 - 18:21

    Jan En Harriet:

    ...en eerst nog een verjaardag? ik denk dat wij er wel zijn zaterdag, eis (of ijs) en weder dienende. daarna natuurlijk veel plezier. Of wij je missen? We gaan het merken. Denk je aan de foldertjes? Ome Jan en tante Harriet

  • 13 Januari 2010 - 20:24

    Mama:

    Het komt nu erg dichtbij, veel plezier, en neem een theelepel met een olifantje voor me mee!

  • 15 Januari 2010 - 15:35

    Judith Versteegh:

    Nog een half uurtje bikkelen en dan op naar de vrijheid :-))))))

    Ben jaloers!!!

  • 15 Januari 2010 - 17:58

    Nienke:

    Namaste!

  • 17 Januari 2010 - 12:21

    Anne:

    Hey meis,
    Jij gaat inderdaad bijna naar India! Succes nog even met flierefluiten en je tas inpakken, en ik zie je donderdag! :)
    Kus!

  • 18 Januari 2010 - 18:03

    MissMerel:

    Jaaaa het is al bijna!
    Heel erg veel plezier en ik houd je reisverhalen natuurlijk bij ;)

    Kus Merel

  • 26 Januari 2010 - 17:23

    Vanaf Het Platteland:

    Suussss!Je stapt al bijna in het vliegtuig..woehoehoehoehoehoe! Ik ben NIET NIET jaloers :-) Enjoy!!
    xx
    ps; geen ruzie maken in de Indiaase FEBO he :P

  • 27 Januari 2010 - 07:54

    Lotte:

    Hi sogladimsuzie!

    Jammer dat ik niet meer op je borrel kon zijn, maar heel veel plezier!Geniet ervan en niet naar de Monkeytemple in Jaipur gaan:)....

    Het wordt een schitterende ervaring!

    Liefs

  • 27 Januari 2010 - 13:13

    Laurens:

    Hallo Suus,

    Goed om te weten dat jullie veilig zijn geland. Het weer is hier winters en koud, helemaal zonder jou! huuhhhhuuuhhuuuu.

    Tot de volgende reactie.

    Kus

    Ik hou van je

    Nog maar een kusje

    En een knuffel

    Ow ja derden lezen dit ook. hhuuhhmmmm(dat ene geluid)

    Daaag lieve din :-D

  • 29 Januari 2010 - 03:49

    Juud:

    Suuz!
    Ondtdek echt nu pas je site...!!! En jij hebt er alweer een aantal dagen en kilometers opzitten!
    Hoe is het?! Nog wakker kunnen worden, in het vliegtuig?
    Hoe zijn de eerste indrukken?!
    have fun en take care!

    Liefs

  • 29 Januari 2010 - 03:50

    Juud:

    Hihi...ik zag dat ik eigenlijk toch al een berichtje had geplaatst...;-) (als 2de...nachtdienst he?! hihi)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Suzanne

Actief sinds 04 Jan. 2010
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 20603

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 06 Februari 2014

Panama

04 Februari 2013 - 14 Maart 2013

Vietnam en Bali

02 Mei 2011 - 31 Mei 2011

Hasta la pasta: Argentina!

06 Augustus 2010 - 29 Augustus 2010

Maleisie

26 Januari 2010 - 22 April 2010

Crazy India

Landen bezocht: