Laatste weekje Argentinie is aangebroken! - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Suzanne Jacobs - WaarBenJij.nu Laatste weekje Argentinie is aangebroken! - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Suzanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Laatste weekje Argentinie is aangebroken!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

25 Mei 2011 | Argentinië, Córdoba

Hola chicos!

Waterfall, beautiful waterfall.. Special plice! My fliend!
Iedereen die in Thailand of ergens anders in Azie is geweest kent dat zinnetje wel. Overal staan mannetjes om je over te halen om met hun een tour te doen om mooie watervallen te bekijken. Hier in Argentinie werkt het net even iets anders. Eenmaal aangekomen in Puerto Iguazu op zoek naar een hostel en dan voor de volgende dag uitzoeken hoe we naar de Iguazu Falls moeten komen. Nou ik kan je zeggen, wat een mooie watervallen! Echt beautiful waterfall! Het is een super groot park waar je meerdere paden kan lopen om steeds bij een andere waterval uit te komen. En de meest grote (Devils throat) was ook echt groot, indrukwekkend en beangstigend. Daar wil je niet in zwemmen! Ook heel veel verschillende dieren gezien. Van vlinders tot schildpadjes en van vogels tot een soort dassen. Het was eigenlijk een soort combinatie tussen een dierentuin, een vlindertuin en de watervallen. De natuur was echt heel erg mooi hier. Het was de busrit van heel erg lang dubbel en dwars waard!

Gistermiddag zijn we de bus ingestapt naar Cordoba. Niet helemaal de bedoeling, maar de bus naar Salta zat vol. Nu zijn we hier net aangekomen (22uur in de bus) en vandaag is een nationale feestdag, dus we gaan eens zien wat er allemaal te doen is vandaag... Vrijdagavond gaan we terug naar Buenos Aires voor ons laatste weekend, en dan vliegen we maandag weer terug naar NL.... Einde van de vakantie!

Oftewel, nog even genieten van de laatste daagjes en dan weer terug naar het dagelijkse ritme van werken... Pfffff! Nog even niet aan denken :)

Hoe is het in Nederland?

Ciao!

• 25 Mei 2011 - 19:50

Mo:

Geniet er nog even van!!!!

Kus

• 25 Mei 2011 - 20:23

Merel:

Zoooo moooi man die natuur met die dieren! Geniet nog maar lekker van julie paar daagjes!
    Ja.. hoe het is in Nederland... as usual :) maar het is aardig mooi weer :)
    Kusiej

• 25 Mei 2011 - 21:31

Kempies:

Heerlijk, natuurgeweld. Kon je het voelen in je borstkas, het gebeuk van dat water?? Vast wel! Ik zou zeggen: uitbuiten die laatste dagen, in NL kan je wel weer uitrusten... Hier is het namelijk f*cking borrring. Met ingang van morgen zit ik 24/7 in m'n studeerkamer: 4 tentamens te leren.. Mis je niks aan.

• 26 Mei 2011 - 18:44

Mama:

Wat je schrijft, alweer de laatste daagjes. Snel gegaan, he, net of we gisteren bij jou in Utrecht zaten om afscheid te nemen. Geniet nog maar even!

• 26 Mei 2011 - 21:29

RJ:

Goed om te lezen dat jullei het naar de zin heb

Gr

Robert-Jan

• 30 Mei 2011 - 00:12

Titsel:

Chick! wat een heerlijk lang, uitgebreid verslag :-) krijg ik de full story als je terug bent?? tot schnell xxx