Buenos Aires is a fact! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Suzanne Jacobs - WaarBenJij.nu Buenos Aires is a fact! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Suzanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Buenos Aires is a fact!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

03 Mei 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Buenos dias!

Na een lange en vermoeiende vlucht ben ik veilig aangekomen in het mooie Buenos Aires. Het ging eigenlijk allemaal hartstikke goed. Ik kon op Rome gelijk in het vliegtuig naar BA stappen en ik heb heerlijk geslapen (dank je wel Juud!). Ik had prima buren en geen krijsende kinderen in het vliegtuig. Of misschien ook wel, maar dan sliep ik.
Wat is Black Swan trouwens een rare film. Die heb ik gekeken in het vliegtuig.

Oke, en verder! Om half 10 werd ik door Cynthia in het hostel opgewacht. Oleee! Leuk om haar weer te zien, en fijn dat ik nog even iemand heb om NL mee te praten en dingen te delen. We konden pas om 14u de kamer in, dus we gingen eerst even ontbijten in het hostel, en toen de stad in. Op een van de grote straten winkel in en winkel uit, en uiteindelijk kwamen we rond half 3 terug in het hostel. Met een jurkje rijker. Tja, die moet je nou eenmaal hebben als je de tango gaat dansen!
Het weer is prima, lekker warm in de zon, iets kouder in de schaduw. Maar prima vertoeven! De komende dagen gaan we BA verder ontdekken en waarschijnlijk over een dag of 2 naar Uruguay. Voor een dagje, of misschien een nachtje. Zondag neemt Cynthia afscheid van Argentinie en dan vervolg ik mijn weg naar (waarschijnlijk) Cordoba.

Oftewel, het gaat harstikke goed! Ik ben wel moe, het is nu 22u NL tijd voor mij, en dat is normaal mijn bedtijd... Maar komt allemaal goed, en ik ga het avontuur vol frisse moed en zin aan!

Ik ben bereikbaar op het nr van Cynthia, die zondag van mij wordt. Of op mijn NL nummer.
Nr Cynthia: 5491130742073 . Daar kunnen we wel op ontvangen, maar niet van versturen, als ik het me goed herinner.

Ik lees nu dat ik bovenaan zeg dat het een vermoeiende vlucht is geweest, terwijl ik even later zeg dat ik heerlijk heb geslapen. Ja, dat spreekt elkaar tegen ja. Maar, het reizen is sowieso natuurlijk wel vermoeiend haha!

Tot snel, en dan misschien wel weer met een foto er bij!

Ciao,

Suzanne


  • 03 Mei 2011 - 20:25

    Cynthia:

    Suusje! Bienvenido en Argentina! We gaan er wat leuks van maken... en daar zijn we net al mee begonnen... leuk hoor! Ga je mee eten? Ik heb honger... :-)

  • 03 Mei 2011 - 20:51

    Anderske:

    Heel veel plezier! Ben benieuwd naar je tango-moves!

  • 03 Mei 2011 - 20:56

    Kimmie:

    Het suz,
    Goed om te horen dat je veif bent aangekomen.
    Heel veel plezier, geniet ervan!
    En als je weer terug bent, gaan we borrelen in de Spa!
    Kus kimmie

  • 03 Mei 2011 - 21:32

    Anne:

    Hey Suus,
    Fijn dat je goed bent aangekomen. Veel plezier in Buenos Aires de komende dagen!
    Kus Anne

  • 04 Mei 2011 - 04:56

    Merel:

    Suzanne!! Jij vermaakt je wel weer hoor ik... haha.
    Ja, ik vond Black Swan ook al zo'n rare film :S
    Ga jij de tango dansen?! Hahah sexy hoor! Veel plezier daar!
    Kus

  • 04 Mei 2011 - 09:23

    Myrna:

    Lekker dansen jij! Dikke kus!

  • 04 Mei 2011 - 15:23

    Mama:

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Ben benieuwd naar de volgende reisverslagen!

  • 04 Mei 2011 - 16:19

    Ali Leen:

    Ha wat fijn een bericht! Heupen los lekker dansen. Heel veel plezier in aventura Argentina.

    Kus

  • 04 Mei 2011 - 16:24

    Juud:

    Goed te horen!
    Heb de black swan ook in het vliegtuig gezien... indd bijzonder!

    Heel veel plezier daar! Geniet!

  • 04 Mei 2011 - 17:41

    Dennis:

    Heuj zusje, goed om te horen dat je heelhuids bent aangekomen :)
    Het rijtje met de door jou bezochte landen gaat aardig hard zo! Ik hoop dat je 't weer goed naar je zin hebt daar. Veul plezier en geniet ervan!

  • 05 Mei 2011 - 07:10

    Tiet:

    sterk verhaal haha! ga je tangolessen nemen? neem je de instructeur voor me mee? ;) have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 04 Jan. 2010
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 20608

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 06 Februari 2014

Panama

04 Februari 2013 - 14 Maart 2013

Vietnam en Bali

02 Mei 2011 - 31 Mei 2011

Hasta la pasta: Argentina!

06 Augustus 2010 - 29 Augustus 2010

Maleisie

26 Januari 2010 - 22 April 2010

Crazy India

Landen bezocht: