Warmte en heerlijkheid - Reisverslag uit Anjuna, India van Suzanne Jacobs - WaarBenJij.nu Warmte en heerlijkheid - Reisverslag uit Anjuna, India van Suzanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Warmte en heerlijkheid

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

12 Maart 2010 | India, Anjuna

Namaste!

Terwijl het in NL zo'n beetje 5 graden is, zweet ik me hier het apelazerus. WARM!!! We zijn aangekomen in GOA, hebben als plaatsje Anjuna (noord GOA) uitgezocht, en inmiddels heeft Lau zich gemeld en zijn we met z'n 3en.

Om hier te komen hebben we eerst 'maar' 40 uur moeten reizen (bus, wachten, trein, taxi, etc...) maar het is de moeite waard! En de reis ging ook vrij voorspoedig..

Maar daarover later meer, nu voel ik me vooral geroepen om op het strand te gaan liggen en proberen bruin te worden (de eerste kleuren zijn al te zien!).

En nog even praktisch: mijn Indiase nummer is kapot, doet niet meer, dus heb een nieuwe gekocht. Mocht je tussen 8 en 12 maart hebben gesmst, please try again, heb ik dus niet gekregen. Mijn nieuwe nummer is:
+91 909 665 47 58.

Ik ga naar het strand! Hasta la pasta!

  • 12 Maart 2010 - 09:10

    Jenna:

    Lieve Suus!
    Goed insmeren he, niet verbranden! Ik mis je wel hoor! Veel plezier en een dikke kus!

  • 12 Maart 2010 - 10:05

    Nienke:

    Strand.. Mmmm, heerlijk! Geniet ook voor mij!

  • 12 Maart 2010 - 13:08

    Willem Arm:

    39 graden!?
    Das een temperatuur waarbij zelfs Laurens bijna van gaat zweten!
    Veel plezier met je hubbie daar in Goa!

  • 12 Maart 2010 - 13:08

    Willem Arm:

    39 graden!?
    Das een temperatuur waarbij zelfs Laurens bijna van gaat zweten!
    Veel plezier met je hubbie daar in Goa!

  • 12 Maart 2010 - 16:00

    De Ouwe:

    inderdaad, wat temperatuur betreft, ruilen??

  • 14 Maart 2010 - 11:30

    Zus&zwager:

    Neniet van het strand en van elkaar :-)!!!

    XxX

  • 14 Maart 2010 - 11:30

    Zus & Zwager:

    Geniet natuurlijk oeps...

  • 14 Maart 2010 - 12:34

    Mama:

    Veel plezier op het strand, en goed insmeren!

  • 17 Maart 2010 - 20:04

    Marcella:

    Heee, lieve suus!!
    Ik heb zo net je reisverhalen bijgelezen! Mooi en leuk om te lezen, de dingen die je meemaakt! Wellicht heb je nu een lekkere bruine kleur, en geniet je ook samen met Laurens!

    xxx Marcella

  • 18 Maart 2010 - 13:48

    Maleisie!:

    Suussssssss! Ik ben dus net degene die je heeft gesmst en die vervolgens dagen later de melding kreeg dat mijn uberspannende sms niet was aangekomen. Ik heb vorige week de Lonely Planet van je volgende reis gekocht.. En heb al gespot dat we kunnen doorsteken naar Singapore :D :D Ben aan het aftellen hoor!!!Have fun daar!!xx

  • 21 Maart 2010 - 11:32

    Jan En Harriet:

    Wat een avonturen... heerlijk nenieten (o nee genieten) en nu even lekker uitrusten natuurlijk. Hier is net de laatste sneeuw weggesmolten, wat een groot verschil. Ook Laurens natuurlijk veel plezier daar. Groetjes van Jan en Harriet

  • 24 Maart 2010 - 08:56

    Reisgenootje:


    Hee bolle!

    Schiet eens op!
    Jij zit nu in de bus naar mij toe... o wat spannend. Wel kut dat je lau weer gedag hebt moeten zeggen, maar ik vind het wel gezellig dat ik weer met jou mag reizen! Heb je gemist hoor!
    Nog vier weekjes vrijheid baby!

    See you tonight.
    ps. heb een westerse plee weten te regelen in het hostel, en zelfs warm water! maar geen douche. Spelen met de emmer :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Anjuna

Suzanne

Actief sinds 04 Jan. 2010
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 20601

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 06 Februari 2014

Panama

04 Februari 2013 - 14 Maart 2013

Vietnam en Bali

02 Mei 2011 - 31 Mei 2011

Hasta la pasta: Argentina!

06 Augustus 2010 - 29 Augustus 2010

Maleisie

26 Januari 2010 - 22 April 2010

Crazy India

Landen bezocht: