Een extra vlag en nu het hele verhaal... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Suzanne Jacobs - WaarBenJij.nu Een extra vlag en nu het hele verhaal... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Suzanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Een extra vlag en nu het hele verhaal...

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

27 Augustus 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Oops!
Ging niet helemaal goed de vorige keer. Maar, Agatha kon het verhaal aardig afmaken! Ik zal hieronder nog een keer het verhaal zetten, en dan volledig..

Ondertussen ben ik weer terug in KL en tellen we de laatste dagen af... Terug naar het leven in NL!

Tot snel!
X

Goeiedag,

Ja, een nieuw land en dus een extra vlaggetje! Heb niet veel te vertellen, maar het vlaggetje extra van Singapore is natuurlijk leuk meegenomen.

De Perhentians waren ge-wel-dig! Wat een mooi eiland. Wit fijn strand, mooie heldere en blauwe zee en zon. Veel leuke mensen ontmoet en we hebben onze dagen doorgebracht met veel kaartspelletjes, kaarttrucjes, regenwormen, bier drinken, eten, zwemmen, zonnen en gewoon helemaal niks doen. We hebben ook gesnorkeld en dat was echt super! Heel veel visjes gezien en zelfs een schilpad en een pijlstaartrog!

Vanaf de Perhentians zijn we op weg gegaan naar Singapore, waar we sinds gister zijn. Singapore is raar, want Singapore is een land, een staat en een plaats. Vet bizar! Maar het is hier best schoon op straat en het metro en bussysteem werkt hier zowaar. En dat in Azie!
Gister zijn we naar de dierentuin geweest. Mooie dierentuin waar de beesten redelijk vrij kunnen lopen. 's Avonds heerlijk gegeten bij een Vietnamees en daarna een Singapore Sling gedronken, een cocktail. Smaakte naar kauwgomballen, niet heel erg bijzonder. Maar we kwamen in gesprek met een gozert uit Londen, en toen we de rekening vroegen (3 cocktails en 3 bier, samen goed voor ruim 60 euro..) trok hij de creditcard van zijn bedrijf en betaalde hij. Wow! Singapore staat er om bekend om duur te zijn, maar zo valt het wel mee natuurlijk ;)

Vandaag zijn Mignon en ik vroeg opgestaan en hebben we maar liefst een uur lang baantjes getrokken in het zwembad. Vrijwillig! Goed voor de spiertjes!
Verder gaan we nu even winkelen en op weg naar KL. De laatste daagjes, en dan weer op weg naar NL.

Hasta la Pasta!

• 27 Augustus 2010 - 12:22

Leuk:

Dure shit daarow. Over een paar dagen met Euro's betalen denk!

x

• 27 Augustus 2010 - 18:05

Mama:

Inderdaad helemaal de tekst van Agatha. Stuur die gozert uit Londen maar even bij mij langs.